reklama

Jeden malý tip, ako ušetriť za notára

Už som chcel napísať u notára, ale nie. Miesto k nemu treba zamieriť na mestský alebo obecný úrad. A tam zaklopať na matriku. Dúfam, že notári sa na mňa hnevať nebudú .

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Kamarátka ma pýtala, aby som zistil; že vraj na matrike si môže nechať overiť podpis. Potrebovala „prepísať“ auto. Nemala čas. Na políciu chcela poslať niekoho iného. Nikdy som o tejto možnosti nepočul. Veľmi sa mi to nezdalo.
 

Čas a peniaze
Ale áno. Matrikárka potvrdila, že podpis, splnomocnenie v podstate na akýkoľvek účet možno u nej overiť. Potvrdila aj tú výhodu. U nej to stojí 1,50, u notára sú podľa nej ceny vyššie. V cenníku na internete som videl 2,90. Najmä však ide o úsporu času v mestách a dedinách, kde notára niet. Netreba za ním cestovať.
 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Možno takto neinformovaných ľudí, ako som bol ja, je viac. Preto píšem tieto riadky. Dúfam, že sa na mňa notári nebudú hnevať. Majú veľa inej agendy, ktorá sa dá vybaviť len u nich. 

Tomáš Tišťan

Tomáš Tišťan

Bloger 
  • Počet článkov:  76
  •  | 
  • Páči sa:  1x

V združení Dobrý základ - Fundación Buena propaguje účinné a "rýchle" spôsoby učenia sa cudzích jazykov. Teraz pripravuje špeciálny komiksový slovník španielčiny Coco Rojo.O šikovnejšom učení napísal aj jednu knihu. Predtým pôsobil niekoľko rokov ako novinár v denníkoch Korzár, Sme a HN. Je milovník stredomorskej kuchyne a olivového oleja. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu